Traseu MTB: Comana – Mihai Bravu – Pietrele – Prundu – Comana

17.03.2019 (duminica)
Dupa ce in seara zilei de 16.03.2019 stiam ca vom fi 3 persoane la tura de la Comana, dimineata cand am vorbit cu Nelu, am aflat ca am ramas doar noi doi.
Problema era ca trebuia sa mergem cu o duba de la Nelu de la munca, masina de care el nu a mai condus, daca venea si colegul lui Nelu conducea el duba respectiva.
Ajungem la el la munca, urcam bicicletele in duba, doar ca isi da seama ca nu are destula benzina. In niciun caz sa mergem sa punem si benzina.
Atunci vin cu propunerea sa mergem cu masina lui, un Duster. Reusim sa bagam bicicletele in masina (comandase de curand suport pentru biciclete, doar ca inca nu-l primise) si plecam spre Comana.
In jurul orei 09:30 ajungem in parcarea Parcului de Aventura de la Comana.
Parcam, mancam ceva si apoi la drum.

Vremea era mult mai buna ca sambata, soare, iar vantul nici macar nu adia.

Incepem tura cu doua urcari ce ne-au cam taiat rasuflarea (pe DJ603).
Aveam in plan sa ne oprim prima data doar cand ajungeam la kilometrul 25 al turei.

Soselele pe unde am mers au fost cu adevarat pustii, adica tocmai bune de pedalat.

Am ajuns pe la Mihai Bravu (pe Strada Garii) unde am intalnit 3 caini, doar ca erau fricosi, astfel nu am avut probleme cu ei.

Am mers la dreapta pe langa Gara, in dreapta noastra era Garnizoana Mihai Bravu, la prima vedere parea cam parasita, ca mai toate din aceasta tara, unde am mai intalnit si un drum vai de noi si de bicicletele noastre. Drumul era plin de gropi, crapaturi, ceea ce ne-a facut sa mergem foarte incet.
Ratam putin drumul, chiar langa Sectia de probe si incercari a UMB – Mihai Bravu, doar ca ne-am intors si am continuat pe unde trebuia.
Cand mai aveam putin si trebuia sa traversam calea ferata intalnim o turma de oi, ciobanul si 4 matahale de caini. Eu ma opresc, cobor de pe bicicleta, Nelu continua sa pedaleze cu cainii latrand de o parte si de cealalta.

Reusim sa trecem de zona respectiva si ajungem iar pe un drum distrus de gropi si crapaturi (DJ413).
Trecem si de acesta glumind ca pe aceasta portiune a traseului ne-am odihnit, apoi intram pe sosea (DN41) mergand la stanga.

Dupa ce am mers destul pe acele drumuri imposibile, cand am intrat pe sosea aveam o pofta incredibila sa pedalez, astfel ca o vreme am mers constant cu 23-24 km.

Am depasit distanta propusa pentru prima oprire.
De fapt ne-am oprit o singura data, insa nu mai mult de 5 minute, la o benzinarie unde Nelu si-a luat o Cola.

Spre finalul turei intalnim doua urcari ce speram sa nu existe. Ne fortam sa le urcam pe biciclete si ajungem cu bine la masina.

Dimineata cand am ajuns noi la Parcul de aventura Comania, parcarea era goala, insa dupa ce am terminat tura, abia reuseai sa gasesti un loc, iar masinile tot continuau sa soseasca.

A fost o tura reusita!

In total am pedalat in aceasta zi 51.52 km (47.77 km + 1.84 km (pana la masina) + 1.91 km (pana acasa)), iar in cele doua zile un total de 91.50 km.

Puteti vizualiza tura si pe Strava accesand urmatorul link: MTB: Comana – Mihai Bravu – Pietrele – Prundu – Comana

Statistici Strava Bogdan:

Comana_5

Reclame

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.