Traseu MTB: Piteşti – Cotmeana – Tutana – Budeasa – Piteşti

Si bineinteles ca traseele de MTB au continuat cu o cadenta regulata, weekend-ul si traseul.
Aceasta tura a fost organizata de un coleg de munca, Cristian. La tura a mai participat si Mihai, un alt coleg de munca.
Corina a lipsit de la tura. Era mult prea greu pentru ea, in plus a realizat ca efortul depus pe bicicleta este extrem de mare, diferit de efortul depus intr-o drumetie la munte.

Tura din 02.04.2016: Pitesti – Cotmeana – Tutana – Budeasa – Pitesti -> lungimea traseului: aproximativ 90 km, suprafata: sosea si macadam.

Cristian fiind ca locatie din Pitesti, ne-a asteptat acolo. Eu si Mihai am fost nevoiti sa mergem cu masina si bicicletele in suport spre locul de intalnire. Chiar daca Cristi cunoaste multi prieteni care pedaleaza regulat, pe traseu am fost doar noi 3, pentru a merge in ritmul nostru, fara graba, etc.

Am iesit din Pitesti pe Strada Schitului, urmand apoi DJ703E. Pe portiunea Pitesti – Lupueni se merge pe sosea, ai cateva urcusuri mai solicitante ce te ajuta sa-ti incalzesti musculatura. Pana in Lupueni, mai treci prin/pe langa localitatile Ciocanai, Slatioarele si Ciobanesti.
Din Lupueni se intra pe un drum cu pietris, unde abia reusesti sa-ti mentii echilibrul. Imediat la intrarea pe acest drum, pentru ca am fortat la pedalare, mi-a cazut lantul. Datorita zgomotului produs de roti la contactul cu acea mare de pietris, desi am strigat la Mihai si Cristian sa opreasca si sa-mi ofere o mana de ajutor, nu m-au auzit. M-am murdarit pana la gat de unsoare. Vazand ca nu-i mai urmez, s-au intors si m-au ajutat sa pun lantul, apoi am continuat drumul.
A urmat o coborare frumoasa pana in Babana. In Babana am luat o mica pauza, unde ne-am hidratat si am luat o mica gustare. Un mosulica a coborat dintr-o masina de lux doar pentru a discuta cu noi de bicicleta pe care doreste sa o cumpere nepotului.
De la Babana am continuat sa pedalam pe DJ731B, un drum de tara. Oamenii locului ne urmareau cu uimire, desi sunt convins ca nu eram primii si nici ultimii ce treceam pe acolo calare pe biciclete. Vremea era placuta, soare, parca prea cald pentru perioada respectiva, insa avand in vedere tendinta vremii, nu ar trebui sa ne mai mire nimic.
Au urmat urcusuri, coborasuri, traseul era extraordinar de placut, ma simteam foarte bine, nicio durere, nicio jena, nimic, insa pentru ca eram prea relaxat, la o coborare, datorita vitezei si a unei gropi pe care am abordat-o gresit, am luat o tranta de toata frumusetea. Norocul meu a fost ca eram pe macadam, nu pe asfalt. Daca eram pe asfalt sigur ma accidentam mult mai rau, iar impactul cu solul ar fi fost mult mai dur. Ghinionul, de fapt prostia, in urma cu vreo 5 minute desfacusem legatura castii de protectie si mi-am dat jos manusile pentru ca imi era cald.
Urmarile acestui accident: palma dreapta si genunchiul drept = julituri; cotul drept = umflat datorita impactului dur cu pamantul. In 4-5 zile de la accident, vanat in cot si cu dureri, vanat pe partea dreapta in mai multe locuri plus dureri. Si cu toate astea, de bicicleta imi era cel mai mila, zgariata pe schimbatoare, ciclocomputer, plus ca schimbatorul din dreptul pinioanelor se dereglase usor.
Bineinteles ca am pedalat mai departe, nu resimteam dureri atat de puternice datorita adrenalinei si a organismului incalzit, insa pe coborari recunosc ca am scazut din viteza si am acordat o mai mare atentie.
Traseul a continuat pe DJ703A.
Ajunsi la Cotmeana, baietii au vizitat Manastirea Cotmeana. Eu nu prea le am cu cele sfinte, asa ca am ramas afara sa-mi ling ranile.
Am mai trecut prin localitatile: Lintesti, urmand DJ704E, Varloveni, Pielesti, Alunisu, urmand DJ704F, Tutana, urmand DJ704H, Crampotani, urmand DJ703K, Valea Marului, Rogojina, Budeasa Mare si Pitesti.

Am mers si pe marginea lacului de acumulare Valcele. Dupa cum se poate observa si in fotografii, peisajele derulate in fata ochilor sunt de vis. De fapt tot traseul parcurs in aceasta zi a fost de vis. Nu stiam ca zona Pitesti este atat de frumoasa.
Mihai nu a fost intr-o forma tocmai buna si ne-a cam ingreunat, dar normal ca am fost alaturi de el si l-am incurajat.
La una dintre opriri unde ne-am racorit cu o bere, a venit si un barbat cherchelit, iar Cristi i-a spus ca noi am primit gratuit berile din partea vanzatorului de la magazin. A ramas cu gura cascata, figura lui a spus tot: Adica tu, cel care vinzi si ma cunosti nu-mi dai bere gratis, iar astora care sunt niste straini, le dai. Am ras cu lacrimi.
Ca sa fie treaba completa, cand mai aveam vreo 20 km pana in Pitesti, Cristi a facut pana pe roata spate. Am stat vreo 30-45 minute pentru a pune un petic pe camera.
In cele din urma am ajuns in Pitesti. Am mancat o pizza si am plecat spre casa. In jur de ora 23 eram in Bucuresti.

img_20160402_131930780_hdr

20160402_150128

20160402_150133

20160402_150200

20160402_164107

Iti recomand cu drag acest traseu si imprejurimile lui!

Atasez harta cu traseul urmat si statisticile inregistrate cu Strava.

Distanta: 88.6 km

ss

Anunțuri

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )