Traseu MTB: București – Comuna Cernica – Pădurea Cernica

Traseu: Bucuresti – Comuna Cernica – Padurea Cernica

Bineinteles ca a urmat si al doilea traseu de MTB, la numai o saptamana de la primul. Din punct de vedere muscular eram bine, doar fundul mai prezenta unele zone dureroase.

Astfel ca duminica, 06.03.2016, am plecat cu Corina pe coclaurile de langa Bucuresti.
Am iesit din Bucuresti pe langa Decathlon Pallady, Bulevardul Theodor Pallady, apoi Soseaua Libertatii din localitatea Catelu cu iesire pe Centura Bucuresti si in cele din urma dreapta spre Padurea Cernica, pe Soseaua Cernica (DJ 301) – Strada Decebal.
Portiunea de drum Bucuresti – Comuna Cernica, nimic spectaculos, tiruri, masini, o coborare in viteza si cam atat.

Pentru Padurea Cernica aveam stabilit un traseu creat de mine prin aplicatia Strava, insa nestiind cu adevarat traseul, am reusit sa-l ratam de cateva ori.

Am intrat in Padurea Cernica. Cu o zi in urma plouase binisor, padurea pentru unii fiind sosea, au creat adevarate transee, iar in urma ploii se transformase in adevarate balti. Mai sa scoti undita si sa pescuiesti.
Totusi vremea in aceasta zi de duminica era perfecta, soare, cald, placut pentru o plimbare prin padure.
Era prima iesire pe un astfel de teren si am avut adevarate probleme in a controla bicicletele, roata din fata a bicicletei, la contactul cu balta si noroiul aluneca foarte rau. Sincer ma asteptam sa o vad pe Corina printr-o balta, dar a trecut cu bine peste si prin toate.
Asa cum spuneam, am avut probleme cu urmarirea traseului, cel putin la inceput. Am ajuns pe langa o mlastina, iar pe unde am mers doar traseu nu era. Desi analizand harta, traseul era putin mai sus de unde ne aflam noi, datorita mlastinii nu puteam ajunge pe celalalt mal. Am fost nevoiti sa cautam un loc accesibil pentru traversare. L-am gasit si am fost iar pe traseu.
Am observat imediat ca traseul era marcat cu sageti albastre desenate pe copaci. Nu te gandi ca acest marcaj e asemanator cu cel de pe traseele montane. Probabil, un grup de biciclisti pentru a-si usura mersul pentru sine si ceilalti, au decurs la acest lucru, de marcare a traseului sau poate organizatorii unui concurs.
Bineinteles ca acest traseu nu ajungea unde doream noi sa ajungem, astfel ca ne-am departat constient de punctul de final.
Am ajuns pana in apropiere de Branesti, insa ivindu-se un drum ce iesea in DN3, am virat stanga si am iesit la sosea.
Am ajuns in Bucuresti, stropiti bine, murdari pana la gat, obositi, insa incantati de ceea ce am facut.

20160306_122044

20160306_122105

20160306_123832

Atasez harta traseului, impartit in doua.

Bucuresti – Comuna Cernica

Calorii consumate: 824

untitled1

Parere Corina despre acest traseu

Pentru ca durerile cauzate de prima tura cu bicicleta trecusera si ramasesera doar amintirile si impresiile frumoase din primul traseu facut la Comana, asa cum se intampla de fiecare data, am decis ca este timpul pentru un nou traseu.
Dupa primul traseu am vazut ca este mai placut sa pedalezi prin padure si mai ales pentru ca bicicletele noastre sunt MTB, am decis sa facem un traseu de padure. Datorita distantei mici fata de Bucuresti si a faptului ca puteam ajunge repede si odihniti in padure, am decis sa alegem Cernica pentru acest nou traseu.
Traseul pana in padure nu este asa placut, mai ales ca noi am ales sa mergem pe Centura Bucuresti, pe unde trec multe masini, un drum nu tocmai recomandat pentru biciclisti. Mie personal nu imi plac drumurile aglomerate de masini, nu ma simt in siguranta, simt ca sunt incetinita de curentul provocat de ele, iar noxele degajate de automobile sunt foarte nocive si simt ca nu pot sa respir normal.
Dupa ce am parcurs acest drum, am intrat in padure. Aici ne astepta aer curat, atat cat poate fi de curat langa Bucuresti, vegetatia care isi arata dorinta de a renaste la venirea primaverii si nu in ultimul rand noroiul si baltile lasate de ploaia care ne daduse batai de cap cateva zile inainte.
Despre traseul parcurs prin padure va pot spune ca a fost unul care mi-a placut foarte mult, chiar daca la inceput am mers pe un traseu „nemarcat” sau mai bine zis pe o poteca prin padure, acest lucru cred ca l-a facut mai frumos si mai placut, pentru ca mereu ne surprindea si niciodata nu stiam ce urma sa gasim pe masura ce inaintam.
Chiar daca traseul era dificil din cauza gropilor si a baltilor formate in urma ploii, iar la orice mica neatentie puteai sa faci un dus noroios, traseul a fost foarte frumos si spectaculos.
Pentru ca am ratat traseul si nu am iesit din padure pe unde ne-am propus, la intoarcere a trebuit sa strabatem drumul dinspre Branesti spre comuna Pantelimon.

Personal, cred ca cel mai bine este sa descoperiti singuri acest traseu, ceea ce va ofera el, potecile accidentate, frumusetea naturii, a padurii.

Anunțuri

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )